Jurnalist

Viața este ca un roller-coaster și așa  a fost și activitatea mea profesională. După un liceu la „real” am urmat cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, în urma unui mai vechi imbold de a scrie. Prin anul al doilea, bătând din „poartă în poartă” pentru a găsi sponsori care să-mi asigure bugetul necesar participării în Campionatul Național de Raliuri am ajuns în redacția revistei AutoMondial (1995-1999) condusă pe atunci de Florin Micu.

Dată fiind pasiunea mea pentru automobile, raliuri dar și formația profesională de jurnalist – colaboram deja în câteva locuri pentru a-mi face mâna – am acceptat pe loc invitația lui Florin de a deveni redactor colaborator. Din acel moment, era prin 1996, viața mea profesională a fost indisolubil legată de jurnalismul auto, fiind pe parcurul carierei redactor șef al revistei AutoMondial, redactor șef al uneia dintre primele publicații lunare de motorsport pe numele său MotorXtrem (ce ulterior a devenit TopGear România), redactor șef al revistei „auto motor și sport”.

În 2015 am scos în regie proprie prima revistă periodică dedicată exclusiv automobilelor și vehiculelor clasice „MotorClasic Magazin” editată azi de trustul AutoExpert Media sub numele de „Motorclasic&youngtimer”.

În 2017, dată fiind pasiunea pentru sportul cu motor am editat anuarul „Motorsport Magazin” o lucrare prin care mi-am propus să pun disciplinele din România în contextul motorsportului mondial și astfel oricine, de la concurent la organizator, oficial, public să aibă o imagine completă a dimensiunii acestui vast domeniu și a influenței pe care sportul cu motor îl are asupra industriei auto/moto dar și asupra oamenilor, mulți ajungând să idolatrizeze personajele sportive, unele ajunse adevărate legende.

Odată cu asocierea cu grupul AutoExpert Media, editorul publicației Autoexpert, am continuat editarea celor două publicații și am preluat o alta, YachtExpert – revista nautică română, care există pe piață încă din 2007.